Doprava

Objednávky jsou realizovány průběžně každý den v pořadí, v jakém byly zadány zákazníky. Doba expedice zboží, které je skladem, je do 24 hodin od přijetí objednávky. Pokud je zboží na centrálním skladu nebo je pouze na objednávku, doba expedice je delší. Informaci o maximální době doručení naleznete na stránce každého produktu, viz kolonku Doručení. V případě, že zboží není možné v dané lhůtě doručit, zákazník bude vyrozuměn o možném termínu doručení, resp. o jiných alternativách.

Doručení objednaného zboží se realizuje kurýrem GLS:

  • Zadarmo nadstandardní služba doručení Flex Delivery ke všem objednávkám.
  • Doručení do 2-3 pracovních dnů od expedice.

Ceny dopravy, poštovného a balného:

  • Doprava ZDARMA pro objednávky nad 2400 Kč s DPH.
  • 100 Kč s DPH pro objednávky od 1600 Kč do 2400 Kč s DPH.
  • 140 Kč s DPH pro objednávky od 800 Kč do 1600 Kč s DPH.
  • 220 Kč s DPH pro objednávky do 800 Kč s DPH.

Prosíme ctěné zákazníky, aby při objednávce uvedli telefonický kontakt. O termínu doručení budete totiž den předem informováni SMS zprávou a v den doručení vás bude kurýr telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti převzetí – oznámí vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti.

Prosíme také, abyste si připravili přesnou částku dobírky v hotovosti, protože kurýr nemusí mít dostatečnou hotovost na to, aby vám vydal. Platba kartou, bohužel, u tohoto dopravce zatím není možná.

Služba Flex Delivery

Službu Flex Delivery nabízíme zdarma ke všem objednávkám. Zahrnuje:

  • V městech s depem GLS možné doručení po pracovních hodinách (mezi 17:00-20:00 hod.).
  • V den doručení obdržíte SMS nebo e-mail s časovým intervalem doručení a kontaktem na kurýra.
  • V případě, že vám termín doručení nevyhovuje, můžete změnit termín, místo doručení, nebo si domluvit vyzvednutí v depu nebo Parcel Shopu.

Poškozené zboží

Zákazník je povinen zkontrolovat zásilku při doručení. V případě poškození je třeba s kurýrem sepsat škodní protokol a při reklamaci postupovat podle obchodních podmínek kurýrní společnosti GLS. Dodatečné reklamace ohledně poškozeného zboží není možné uznat.

Společnost neodpovídá za poškození zboží během doručení kurýrem.