Reklamace

Prvořadým cílem eshopu GoLED.cz je spokojený zákazník a dlouhodobé korektní vztahy. I proto se snažíme nabízet pouze kvalitní produkty, které sami testujeme. Přesto se může stát, že vám zakoupený výrobek nevyhovuje, nebo nefunguje podle vašich představ. Abychom předešli nedorozuměním a případnému zklamání, doporučujeme vám před koupí konzultaci s naší zákaznickou podporou.

Poškozené výrobky, v rámci standardní a prodloužené záruční doby, samozřejmě bezplatně vyměňujeme nebo opravujeme. Níže najdete postup, jak reklamovat produkt v záruční době, resp. jak vrátit produkty do 14 dnů, resp. do 30 dnů bez udání důvodu.

Vyberte si, co se vás týká, co vás zajímá:

Registrovaný Neregistrovaný Reklamační řád

Registrovaní uživatelé

Pokud jste se na GoLED.cz zaregistrovali, uplatnění reklamace nebo navrácení produktu do 14, resp. 30 dní, je na několik prokliků. Postupujte následovně…

1. Pokud ještě nejste přihlášeni, otevřete stránku pro přihlášení.

prihlaseni

2. Vyplňte přihlašovací údaje a přihlaste se do svého účtu.

prihlaseni-1

3. Ve vašem účtu najděte objednávku, jejíž produkt chcete reklamovat a klikněte na odkaz Podat reklamaci.

objednavky

4. Zobrazili se vám všechny produkty v objednávce. Klikněte na Podat reklamaci u produktu, který chcete reklamovat.

produkt

5. Vyplňte číslo faktury/dokladu o koupi, to je jediné povinné pole. Popřípadě vypište popis závady, nebo přidejte fotky poruchy, pokud nějaké máte a odešlete formulář. Pokud vracíte produkt do 14, resp. 30-denní lhůty bez udání důvodu, vypište pouze číslo faktury a vyberte možnost, že jde o vrácení produktu do 14/30 dnů.

formular

6. Následně reklamované zboží zašlete na adresu:

  • RELETRONIC s.r.o.
  • Metodova 46
  • 949 01 Nitra
  • Slovenská republika

Zboží doporučujeme zaslat doporučeně a řádně pojištěné. Prosíme, abyste reklamované zboží neposílali na dobírku, zboží zasláno dobírkou nemůžeme převzít.

7. O postupu a způsobu řešení vaší reklamace vás budeme průběžně informovat. Po vyřízení reklamace obdržíte kromě nového nebo opraveného zboží i email o ukončení reklamace.

Neregistrovaní uživatelé

V případě, že nejste registrovaným uživatelem na GoLED.cz, je vyplnění reklamačního formuláře trochu zdlouhavější. Online systém totiž neumí automaticky přiřadit vaše údaje k vaší reklamaci, resp. k navrácení produktu do lhůty 14 nebo 30 dní. Potřebujeme proto, abyste nám některé údaje o vašem nákupu znovu vyplnili. Pro bezproblémové vyřešení vašeho požadavku, či reklamace, prosíme, postupujte takto …

1. Vyplňte detailně pole reklamačního formuláře, který naleznete níže a odešlete ho.

2. Následně reklamované zboží zašlete na adresu:

  • RELETRONIC s.r.o.
  • Metodova 46
  • 949 01 Nitra
  • Slovenská republika

Zboží doporučujeme zaslat doporučeně a řádně pojištěné. Prosíme, abyste reklamované zboží neposílali na dobírku, zboží zasláno dobírkou nemůžeme převzít.

3. O postupu a způsobu řešení vaší reklamace vás budeme průběžně informovat. Po vyřízení reklamace obdržíte kromě nového nebo opraveného zboží i email o ukončení reklamace.

Reklamační formulář


[warranty_return_form]

Reklamační řád

Reklamace se řídí příslušnými ustanoveními Občanského/Obchodního zákoníku. Zákazník je povinen při převzetí si zboží řádně prohlédnout/zkontrolovat.

V případě oprávněné/prokázané vady zboží, na kterou se vztahuje záruka, má zákazník právo na jeho bezplatnou opravu nebo výměnu. Reklamaci zákazník uplatňuje u dodavatele.

Prodávající rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do 3 pracovních dnů, v odůvodněných případech, zejména pokud je třeba odborné posouzení závady, nejpozději do 30 dnů od přijetí reklamace. Po uplynutí této lhůty má zákazník právo na výměnu za nový výrobek nebo odstoupení od smlouvy.

O výsledku reklamace bude zákazník informován bezprostředně po ukončení reklamačního řízení a zároveň mu bude doručen prostřednictvím e-mailu reklamační protokol.

Při uplatňování reklamace je kupující povinen předložit číslo dokladu o koupi zboží a písemně oznámit podstatu závady zboží.

Kupující je povinen doručit zboží spolu s příslušenstvím na adresu provozovny internetového obchodu, ale ne formou dobírky. Reklamované zboží zaslané dobírkou prodávající nemůže převzít.

V případě zasílání zboží je kupující povinen uskutečnit všechny úkony potřebné pro ochranu zboží před poškozením během přepravy.